Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

MEN 2. nap

2008.05.09. 14:02 :: Liszi

Mottó: Most elmegyek, ti itt lesztek?

Első Emeletre nem nosztalgiázás, Pie On Earre és Piknik Parkra nem zúzás, majd Ladánybene27re nem lazulás volt a menü. Ezekről az tehet, hogy nem ittam eleget, valamint öcsémmel csak szórakozóhelyen tudunk egymással beszélni, amúgy nem szólunk egymáshoz. De azért nem panaszkodhatom, végre hallottam játszani a Pie On Eart, (ahol haverom a dobos és már régóta lógtam neki ezzel), és nagyon bejött. Utána a Piknik Park is bejött. Ők igazából Linkin Park tribute zenekar, szerintem át tudták adni az eredeti fílingjét (bár igazi LP koncerten nem voltam sajnos), ha van bennem elég "benzin", akkor tuti zúzok.

Aztán jött öcsémmel való találkozás, haverjai megállapították, hogy kizárt, hogy mi testvérek legyünk. Aztán pár sör mellett megbeszéltük, amit kb. január óta nem tettünk.

Ezután még átmentünk DJ akárkire haverokkal, aztán külön utakon haza. Én még mentem egy kört a MEN-en, találkoztam szomorú szőkével, meg nem szomorú feketével, aztán hazavonszoltam magam. Itthon még ültem egy órát a gép előtt, mert az 5 sör+1 redbull nem akart hagyni gyorsan elaludni...

Szólj hozzá!

Címkék: zene család én ivás men

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr50461347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása