online póker
online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Indokolatlan jókedv

2008.07.08. 13:12 :: Liszi

Ma jó a kedvem. Nem tudom, miért. Bejártam a belvárost széltében-hosszában, miközben a táskámban sörösüvegek csilingeltek, mint egy rossz alkoholistának, aki már reggel viszi vissza az üres üvegeket, majd a kapott pénzt azonnal kipótolja, hogy újra teli üvegekre váltsa, amelyekből újra üres lesz holnapra, és kezdődik minden elölről.

Végülis csak azt nem kaptam a belvárosban, amiért bementem, de kit érdekel mindez, amikor jó a kedvem? Lejátszómból jó zenék szóltak, és olyan apró hangokat is kihallottam a számokból, amelyeket soha korábban. Még ahhoz is lett kedvem, hogy gyalog felmásszak az Erzsébet térről az Avasi kilátóhoz. A mozgás amúgy is rámfér. A kilátóba persze szintén felmentem, mert régen láttam nappal a várost "Isten nézetből". Még mindig olyan a kilátás, mintha az ember a Transport Tycoonnal vagy a Traffic Gianttel játszana (húú, ezek miatt nagyon sokáig nem volt életem), azzal a különbséggel, hogy itt nem lehet felszedni az utakat, és nem lehet házakat sem eldózerolni. Emellett még mindig nagyon tetszik, hogy a panelszürkeséget egyre több helyen pasztellszínek törik meg. Imádom a várost. Főleg, amikor jókedvem van...

Szólj hozzá!

Címkék: nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr46558755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása