online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Véletlen

2008.07.13. 10:37 :: Liszi

A sors egy állat, de kétségtelenül van humorérzéke. Így bukkannak elő régi csontvázak, elfeledettnek hitt történetek, számok, szavak, illatok, ízek melyek aztán vagy tönkreteszik egy ember napját, vagy épp ellenkezőleg, és legalább röhög egy jót saját szerencsétlenségén.

Múltkor éppen Tour de France-t néztem a tévében, mikor Sipos János közölte a Tour de Hongrie idei kezdő- és végpontját: Gyomaendrőd - Miskolc. Lehidaltam. Anno ezt a távolságot (na nem ugyanezen az útvonalon), megtettem párszor egy nőért, de hogy pár évvel később pont ez a két település legyen a TdH két végpontja, arra nem sok esély volt. Mindenesetre jót röhögtem, bár ha egykoron pont a szakítás után hallom ezt a hírt, nyilván máshogy reagáltam volna (ablak nyit, tévé kidob).

Egy másik vesszőparipám a 666 szám. Valahol állandóan összefutok vele, és mivel még egy éjjelen sem jött értem a patásördög, így vicces a dolog. Fizettem már boltban 666 Ft-ot (még volt 1 és 2 forintos), fórumokon válaszoltam már 666. posztra, vagy enyém lett a 666. hozzászólás, de előkerült már telefonszámokban, sőt pókerasztalon is. Persze az ilyenekre is csak az kapja fel a fejét, akinek nincs élete.

Ui: mindenki túlélte Hegyalját?

Szólj hozzá!

Címkék: nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr28565824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása