online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Szemfényvesztés

2008.07.16. 08:51 :: Liszi

Jobb: -0,75 D.
Bal: -0,5 D.

Rosszabbtól tartottam. Azzal a gondolattal meg már megbarátkoztam, hogy Gundel-Takács dublőr leszek szemüvegben. Viszont az durva, hogy mennyire a legrosszabbat hozza ki belőlem az orvoshoz járás. Csak két napja csinálom, de már pont ennyi ideje gyomorgörcsöm van, és egyfolytában a legrosszabbtól tartok. Ezt csak az egészségügy tudja kihozni belőlem.

Szemészeten ránéztem a Diseases of the internal eye c. tablóra, és ösztönösen a szemem elé kaptam a kezem. Persze ezen nem is csodálkozom azóta, hogy kisebb koromban kedvenc olvasmányomban, a Gyermekbetegségek ABC-jében elolvastam az agyhártyagyulladásról írtakat, és fél óra múlva már fájt a fejem, hányingerem volt, és lázasnak éreztem magam. Még jó, hogy nem baleseti halálról olvastam, mert szüleim nagyot néztek volna serdületlen, hullamerev testemre, ahogy ül a fotelban térdén egy nyitott könyvvel.

Hazaérve leültem egyből a gép elé, nehogy tovább romoljon a szemem. Első cikk: Magyarország nagy felbontásban a Google Earthben. Na mondom, ezt csekkoljuk, de ez is csak szemfényvesztés. Miskolc továbbra is szürkés paca, míg a környéken Onga, Szikszó, stb. sokkal nagyobb felbontásban van, ahogyan eddig is (képen Felsőzsolca keleti csücske és Onga jól látható különbséggel). Szóval keleten a helyzet változatlan. Botrány!

2 komment

Címkék: nincs életem

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr32570466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bandi_ta 2008.07.16. 11:46:46

Azért Debrecenre érdemes ránézni... :D

Liszi 2008.07.17. 21:33:17

A debreceniek nézzenek magukra. Ikszelni kazahsztánban, elment a fogadószelvényem :P

Amúgy közben tényleg frissült az egész, de Miskolc még mindig nem az igazi.
Kapják be :D
süti beállítások módosítása