Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

HT-foci

2008.09.09. 23:43 :: Liszi

A hétvégén megpezsdült kicsit az életem, ehhez a fővárosba kellett utaznom. Szokásomhoz híven nem siettem el a készülődést, éjfélre bepakoltam, fél 2-re lefeküdtem. 5-kor ébredés, kapkodás. Természetesen a közvetlen buszt lekéstem, így mehettem busz-villamos kombóval, de meglepetésemre két perccel értem később oda, mintha a közvetlen busszal mentem volna.

2 órás vonatozás után megérkeztem a Keletibe, ahonnan további fél óra buszozás után kilyukadtam Újbudán, ahol sor került egy nagy hettrikes dzsemborira, az évente két-három alkalommal megrendezett kispályás focikupára. Sajnos utoljára tavaly novemberben jutottam el ilyenre. Mondjuk akkor Győrben volt, ahová nem volt egyszerű eljutnom, így most örültem, hogy Budára szerveződött a torna, ahová nem kellett előző nap elindulnom, hogy odaérjek reggel 9-re.

Öröm volt találkozni a sok régi ismerőssel, valamint párosítgatni a Hattrick fórumáról már jól ismert beceneveket az új arcokkal. Még mindig megvan a varázsa, pedig már voltam párszor hasonló eseményen. És remélem leszek is még sokszor...

A foci.hu csapatában próbálkoztam már sokadik alkalommal minél jobban szerepelni, ami sajnos nem sikerült. Okolható ezért az új cipőm, ami király, csak még szokatlan, a gumival nagyon felszórt műfű, a döglesztő meleg, kulcsjátékosaink hiánya, na meg a talán sosem volt erőnlétemé. De ugye nem a győzelem, a részvétel, hanem a fontos! Ezt már Besenyő Pista bácsi is megmondta. Végül 15 csapatból 10. helyen zártunk, a nagy körbeverések miatt nem sokon múlt a jobb helyezés, de tényleg nem ez volt a legfontosabb. Köszönöm mindenkinek a jó hangulatot és az élményt, öröm volt ott lennem!

Utána autóstoppal át a Dunán a XIII. kerületbe (köszi anyu :)), és meglátogattam volt évfolyamtársnőimet, egy kis iszogatásra. Mivel egész nap alig ettem, utóbbit nem erőltettem nagyon, nehogy rókafuttatás legyen a vége. És milyen jól tettem: jutalomként négy hölgyeménnyel irány a Buddha Beach. Ott party a hamar bekövetkezett végkimerülésig, majd két barátnővel karonfogva haza. Ekkor hang a hátam mögül: Annak a f*sznak kettő is sikerült! Ez végképp bearanyozta a napot.

Szólj hozzá!

Címkék: foci csajok hattrick haverok nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr9656438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása