online póker
online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Mosoly

2009.01.21. 23:13 :: Liszi

Döbbenet, hogy van olyan ember, aki már azzal földöntúli mosolyt tud csalni az arcomra, hogy hozzámszól. Rég nem hallottam felőle, ő sem tudott egy ideje rólam. Eszébe jutottam, megkeresett. Én pedig most nagyon hálás vagyok ezért, és legalább 1,5 órán keresztül eszembe sem jutott, hogy kicsi vagyok, éhes vagyok, fáradt vagyok, és még életem sincs.

Kezdek túl érzelgős lenni. Öregszem, azt hiszem. Pedig mikor megszülettem, még egész fiatal voltam, és utána évekig nem voltam elég idős a legtöbb dologhoz. De legalább fényképek mellett más is megmaradt abból a korból.

A képen egy pont-pont-vesszőcske emberke látszik, amit Kicsiliszi koromban csak kökőkének neveztem, mert akkor a pont-pont-vesszőcskének semmi értelme nem volt, ráadásul kimondani is körülményesebb volt, mint a kökőkét. Kökőke legalább úgy mosolyog, mint én ma este. Teljesen felszabadult, sötétkék tintaszemei csak úgy ragyognak.

Kökőke felett egyébként almák látszanak szárral lefelé. A leginkább almának kinézőt nagyapám, vagy nagymamám rajzolta elő, én pedig próbálkoztam a copypaste-tel, láthatóan nem sok sikerrel. Sajnos azóta sem tudok jobban rajzolni.

2 komment

Címkék: én nincs életem

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr3894601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felhasznalo · http://gyermekszoba.blog.hu 2009.01.21. 23:50:59

Ne viccelj már, csúcs a rajz!

Enyém gyerek egy ehhez nagyon hasonlóval kezdte képzőművészeti pályafutását, és ma már egész rajongói tábora van a rokonság és a pedagógusok körében. Igaz, ő lelkesen gyakorolt az elmúlt években.

Amúgy meg mi ez, ha nem egy valódi modern, mély filozófiai mondanivalóval bíró mű?

Liszi 2009.01.23. 21:29:02

@felhasznalo: Köszönöm szépen :) A bennem élő kisfiú most örül.

A napokban éppen Dalí műveket nézegettem a neten, én is arra haladtam volna tovább, amerre ő. Legalábbis az emberke felett repülő almák szerintem jó irány.
süti beállítások módosítása