online póker
online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Tüdőszüret

2009.02.26. 22:41 :: Liszi

Ma leszűrettem a tüdőmet. Mondjuk mióta csak 30 éven felülieket hívnak be kötelezően, az én tüdőmre senki nem kíváncsi, de én vagyok annyira exhibicionista, hogy még a tüdőmet is mutogatom kéretlenül.

Az egyetemen szembesültem azzal, hogy 3 lányból 3 elvárja, hogy ajtót nyissak neki, és beengedjem előre, és ezért még köszönöm sem jár, de még csak egy kedves mosoly sem. Félreértés ne essék: egyáltalán nem esik nehezemre udvariasnak lenni, de azért...

Hazatérve szembesültem azzal, hogy már Süsü sem a régi. Vagyis régi, de talán a jól ismert dallam nem magyar gyártmány. Ez aztán már tényleg sokk volt a javából. Mondjuk nem akkora sokk, mint amekkora azt a szerencsétlen oroszt érte, aki fogadásból gyakorlatilag végkielégítést kapott 2 nőtől.

Este aztán pókereztem kicsit, minek következtében én is Süsühöz hasonlatossá váltam: egy fejem van, és tüzet okádtam. Egy időre azt hiszem befejeztem, le kell nyugodnom, mással kell foglalkoznom, aztán visszatérek a pókerhez, és továbbképzem magam.

Szólj hozzá!

Címkék: én poker csajok beszólok nincs életem iqtlan

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr57968698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása