online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Szűk egy hét

2009.07.03. 15:46 :: Liszi

Jó ideje nem írtam, így szűk egy hét krónikáját írom most. Igaz, nem is nagyon történt semmi a blog címéhez méltó módon. Bár megfordultam egy esküvőn, ahol két kedves barátom nem mondta ki a boldogító igent, de azért összeadták őket, engem meg majd megölt a meleg. Utána meg is kellett inni két korsó életmentő sört.

Aztán nagyon sokat pókereztem. Persze ez viszonylagos, magamhoz képest sokat, akik nem játszanak egyáltalán azokhoz képest is sokat, az online profikhoz képest meg semmiség.

Kaptunk szórólapot valamelyik nap, amiről egy sor bökte ki a szememet azonnal:

Nem italozó, becsületes szakemberek! Ízlelgessük ezt a sort még egy kicsit. Elsőre nyilván a legtöbb embernek oximoronnak tűnik az építkezésen, felújításon dolgozó, nem italozó, szakember, éppen úgy, mint ahogy hazánkban nem hisszük el, hogy vonat nem késik, a mindenkori kormány nem hazudik, focista nem tippmixezik, stb. Persze lehet, hogy így van, találkoztam már becsületesen dolgozó, nem italozó szakemberrel, de azért furcsa, hogy ezt mindenképpen kiemelte a szórólap készítője, megrendelője. Ha egyszer majd eljutok odáig, hogy önéletrajzok írásához, szétküldéséhez látok, beleírom majd én is, hogy nem érzek kényszert irodaszerek lopkodásához, illetve sem munkaidőben, sem azon kívül nem kávézásom, nem dohányzom, munkatársnőket nem zaklatom, nem létesítek szexuális kapcsolatot fénymásolókkal, számítógépekkel, és nem vonzódom betegesen takarítónőkhöz. Legalább nem 10 soros lesz a CV-m.

Pár napja kaptam egy linket egy játékhoz, amit nekem találtak ki. Hihetetlen (nem egyáltalán nem az), de ott sem tudom jól beosztani az időmet. Bár élőben elég könnyedén eljutottam az egyetem ötödik évéig, itt háromszor mentem neki az első félévnek, mire a második félévbe léphettem. Azt kell mondjam, túlságosan fel van értékelve a játékban az előadások szerepe, annál sokkal kevesebbel is eredményesen lehet lépkedni előre. Viszont a játékvizsga gyanúsan hasonlít az igazira, némelyik tanárnál ugyanilyen véletlenen múlik, hogy adott tudással átmegy-e az ember, vagy sem. De egyébként bravúros szimuláció, érdekes csúszkákkal egyensúlyozni a bulit, melót, sportot, tanulást, pihenést.

Ma egyébként vásároltam egy sportszer üzletben, és adtak egy vásárlási utalványt a vásárlás értékének 5%-áért. Még nem tudom, hogy mire használom fel ezt a 49 forintos utalványt.

4 komment

Címkék: vásárlás én tanulás útmutató beszólok nincs életem iqtlan

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr961224694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nkg 2009.07.05. 19:06:54

Állat!

Volt hogy 7%os tudásszinttel sikerült átcsúszni....
Még mondja valaki, h nem király az egyetem :D

Liszi 2009.07.07. 11:44:49

@nkg: Nekem meg általában 30-35%-okkal sem :D
Nem király az egyetem :D

nkg 2009.07.07. 14:39:30

@Liszi: hmmm! Lehet akkor ez a hiba forrása!
Egyszerűen hiába tudsz többet, nem megy :)...

Liszi 2009.07.08. 10:56:09

@nkg: Pettyes vagyok, vagy hogy szokták ezt mondani? :)
süti beállítások módosítása