Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Hétfőtizenhárom

2009.07.13. 22:44 :: Liszi

Délutáni egy órás relaxáció (értsd: eldőltem, és elaludtam) után próbáltam pókerezni, de megakadályozott ebben a rendkívül gonosz szerver, ami ma nem volt éppen társasági lény, és minden kapcsolatot visszautasított. Ezután egy kétszeresen félbehagyott CSI: Dark Motives ügyet próbáltam felgöngyölíteni, de nem találok egy nyomot, így ez sem sikerült. Focira el.

Két átalkoholizált, majd egy-egy tartós rosszulléttel járó más- és harmadnap után (erről részletek később, mihelyst összegyűjtöttem a számomra mai napig homályos részleteket - vagy soha) meglepően jól bírtam, de persze szerencsém itt sem volt. Ki is kaptunk. Egyébként még életemben nem izzadtam le úgy, mint ahogy most. Eddig pólómból csak akkor lehetett vizet facsarni, amikor szakadó esőben fociztunk.

Most nem tudom, hogy merjek-e filmet nézni, vagy szerencsétlenségem itt is folytatódik, és kipurcan a gép, esetleg rámszakad a plafon, netán tűz üt ki, és kiürítik a házat, vagy megtámad egy hatalmas denevér, és elragad családomtól az ablakon keresztül. Bár babonás vagyok, de a hétfő 13-ra nem mondták, hogy ettől tartani kéne. Na, azt hiszem kockáztatni fogok, és egy kiadós zuhanyzás után megnézem a MILF Huntert Halálos iramot.

Szólj hozzá!

Címkék: én foci nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr201244834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása