Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

A BL-sztori margójára

2009.08.26. 13:34 :: Liszi

Egy internetes fórumon a Levszki-Debrecen mérkőzés előtt vitatkoztam egy sráccal Dombiról. Ő nagy focistának látja, én kevésbé, ezért bővebben ecseteltem, hogy mennyire nem tehetséges. Mondhatni szidtam. Mi sem természetesebb, hogy ezek után Dombi beállt a mérkőzésen és gólpasszt adott.

Ezután viccesen kérdeztem, hogy kit szidjak még, hátha ismét bejön. Pont Varga nevét szúrtam ki egy online közvetítésben (mivel tévében nem láthattam a meccset), ezért őt kezdtem pocskondiázni, hátha ő is betalál, vagy gólpasszt ad. Ám sajnos pont lecsúsztam a mérkőzés végéről, de megígértem, hogy majd a visszavágón lő kettőt.

Bár végül nem vágott kettőt, de nem állt messze tőle. Rúgott egy gyönyörű gólt, majd a második félidőben még a kapust is megkerülte, de nem sikerült a kapuba pöccintenie a labdát. Még az első félidőben írtam pár nem túl kedves szót Rudolfról és Ramosról is, hátha náluk is célt ér az átok! Rudolf perceken belül hatalmas gólt ragasztott a bal felsőbe, Ramos pedig...

Nos, ő bizonyíthat a csoportkörben!

Szólj hozzá!

Címkék: sport én foci

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr901339710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása