Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Neptun sokadszor

2009.09.02. 01:34 :: Liszi

Egész este majd szétmegy a fejem, erre leállok vitatkozni a foci.hu-n, majd a nyikorgó székem baját egy kis szilikonspray-vel orvosolom. Hát, egyik sem tett jót a búrámnak. Lehet, hogy le kéne feküdni, de a gyengék alszanak! (Értsd: kialudtam magam éjjel, majd déltől-kettőig, aztán este 8 előtt fél óra alatt.)

Ma neptunoztam, mert ha az egyetemen beiratkozás van, nekem azon okvetlenül részt kell vennem. Így van ez már rég. Egy évfolyam elvégezte az általános iskolát, mióta én egyetemista vagyok. Szerintem egyetemfüggőségem van. Remélem, hogy legalább pszichológiában rólam fogják elnevezni ezt a területet.

Egyébként a neptun sem volt a helyzet magaslatán. 11-től volt nekem beiratkozás. Próbáltam belépni, elsőre nem találtam szervert, ami hajlandó lett volna kiszolgálni ilyen irányú igényemet. Pár perc múlva újra próbáltam. Ekkor már beengedett. Kattintottam is a beiratkozás gombra, amire megjelent egy kis loading felirat. Mivel öt perc után is ott volt, én elkezdtem Rossz PC játékok videokat nézni (két nap alatt két évad ment le nálam egyébként), majd az egyik video után elaludtam. Csaknem két órát aludtam, de mikor felébredtem a neptunon még mindig ott volt a loading ábra. Pedig ugye két óra alatt több tucatszor bontja a kapcsolatot a neptun, így ki is lőttem az ablakot. Jöhetett a harmadik próba, amikor már sikerült is mindent megcsinálnom. Persze nem úszom meg, be is kéne mennem az egyetemre. Hányinger...

Szólj hozzá!

Címkék: én egyetem számítógép nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr571354509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása