online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Kilenctizenegyem

2009.09.11. 22:56 :: Liszi

Szomorú évforduló van ma, ugyanis 8 éve már 9/11-nek. Mondjuk a legszomorúbb még mindig az, hogy nem tudunk semmi biztosat a dologról, csak annyit, hogy emberek haltak meg, épületek dőltek össze, és azóta úgy gondoljuk, hogy semmi és senki nincs biztonságban, ha bizonyos érdekek úgy diktálják.

Emlékszem 2001. szeptember 11-re. Magyarországon is szomorkás nap volt, bár szerencsére csak az időjárás miatt. Egész nap egy percre sem sütött ki a nap, és a máskor oly szép Bükk is szürke ködbe burkolózott a város körül. Szentségeltünk is az akkori barátnőmmel, mert ebben a csodálatos időben a város másik végébe kellett mennünk, mivel derék állami pénzintézetünk a belvárosi központ helyett a város legtávolabbi sarkába utalta ki az egyetemen igényelt junior kártyák ügyintézését. De elindultunk kettecskén, gondoltuk, legalább addig is együtt vagyunk. Bankos ügyek után hazafelé sétáltunk, és ez eszményi időpont volt arra, hogy filozófikus beszélgetést ejtsünk meg. A kérdésem a következő volt:

Te hol élnél szívesebben, a múltban vagy a jövőben?

Én a múltat választottam, egészen pontosan a középkort. Mindig vonzott a lovagok kora, ezáltal a háborúk is szép nagy kardokkal, páncélban, címeres pajzzsal. A Robin Hood és Ivanhoe filmeket százezerszer meg bírtam nézni. Tetszettek a lovagi eszmék, meghalni valami magasztos célért, hősmesékben, legendákban fennmaradni. Ez mondható amolyan fiús dolognak, azt hiszem.

Barátnőm ellenpólusként a jövőt választotta. Ennek oka az volt, hogy szerinte kevesebb a háború, mint régebben. Viszont felvetettem, hogy a technika fejlődése miatt, ha háborúra kerül sor, valószínűleg sokkal többen halnak meg, mint régen. Abban viszont mindketten egyetértettünk, hogy talán egyre felelősebben gondolkodik a világ, és talán többen igyekeznek elkerülni a háborúkat, mint ahányan bele akarják sodorni az emberiséget, és talán a többség akarata az erősebb. Megegyeztünk, hogy esetlegesen kisebb a valószínűsége a jövőben egy nagy háborúnak, legalábbis a civilizált világban, elhatárolódva pl. néhány afrikai országtól, amelyek most élik középkorukat, sajnos újkori fegyverekkel.

E beszélgetés után délután 3 körül értünk haza, így már élő egyenesben láttuk a tévében, ahogy füstölög a WTC két tornya, majd összeomlik. Azonnal telefonáltam, és csak annyit bírtunk ismételgetni: Ezt nem hiszem el! És ez a hitetlenkedés már 8 éve tart, de ez már egy másik történet...

9 komment

Címkék: politika én nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr191376247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nkg 2009.09.12. 20:57:08

hmmm...

Én a gólyatáborban voltam aznap... Hát mit ne mondjak érdekes volt a hangulat...

Liszi 2009.09.12. 22:19:51

@nkg: ismerve az ex féltékenységi rohamait, "nálunk" gólyatábor után lett volna igazán érdekes hangulat :)

Amúgy nem is tudtam, hogy te voltál ott.

nkg 2009.09.13. 15:11:42

@Liszi: ha nem haragszol ezt nem kommentálom :) Bár ismerve az évfolyamunkat...

Persze mint a történtek mutatják te rosszabbul nem járhattál volna ;)

NEXUS-303 · http://azigazsagoldala.blog.hu 2009.09.13. 17:14:01

Én sem tudtam mit kezdeni a leomlásával, mert biztos voltam benne hogy etől nem omolhat le.

Csak később jöttem rá hogy nem én voltam a hülye mert nem láttam előre hogy a repülőgépek miatt leomlik.

Mert nem a repülőgépek miatt omlott le.

Liszi 2009.09.14. 01:48:08

@nkg: hehe. Aztán mi lett volna, ha egy féltékeny lány miatt tinihorrorba torkollik a gólyatábor? :D

nkg 2009.09.17. 15:48:26

@Liszi: Sokat nem rontott volna a hangulaton!
Bár én még változatlanul megnézném a harcot a féltékeny ex és a közös kedvenc között... Egy kis zselével vagy iszappal körítve :D...

Liszi 2009.09.17. 23:49:10

@nkg: szerintem azért elég sokan fizetnének is, csak lássák :)

nkg 2009.09.18. 12:06:54

@Liszi: Rántsd össze a csajokat, felidőzzük a régi érzéseket, hozok zselét...

És majd "DŐL A LÉ" :D...

Liszi 2009.09.18. 23:57:26

@nkg: Sajnos nincs hozzá tehetségem. Elveszett a "mojom" :D
süti beállítások módosítása