online póker
online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Aljas tárgyak

2009.09.29. 16:54 :: Liszi

Nem tudom, hogy mi van, de az aljas tárgyak ellenem vannak. Ha tehetnék, meggyilkolnának. Szerencsére a számítógépemmel és a telefonommal volt galiba, nem pedig egy láncfűrésszel, egy késkészlettel, vagy éppen egy légkalapáccsal.

A telefonommal már volt probléma egyszer, akkor pár nap alatt megcsinálták a rakoncátlankodó fotó gombot, így pl. tudtam videóra rögzíteni, amint éppen - vereséget jelentő - gólt kapnak a Jegesmedvék a Fraditól. De mire hazaértem, az egy nappal korábban feltöltött telefon magától kikapcsolt, és már sehogy nem tudtam bekapcsolni, pedig már mindent megpróbáltam. Két napon keresztül, random időpontokban próbáltam életet csiholni a készülékbe, de semmi.

Erre tegnap este már memóriába beépült vírust jelzett a gépem. Ilyen kb. 2 éve nem fordult elő velem, de még bennem a rutin, szóval netkábel kihúz, csökkentett módban újraindít, víruskeresés az egész vinyón. Közel 3 órás keresés után talált pár trójait, én meg hajnal kettes nagy buzgalmamban olyan fájlt is töröltem, amit nem kellett volna. Merthogy a userinit.exe nélkül nem indul ám el a winfos, szóval eltávolításával senki ne próbálkozzon. Éjszaka próbáltam telepítővel javítani a hibát, de azzal sem tudtam mit kezdeni, úgyhogy inkább elaludtam. Reggel simán helyettesítettem a hiányzó fájlt a telepítő cd-ről, átneveztem az ex_-t exe-re, és már ment is. Legalább gyakoroltam a cd, dir, copy, ren parancsokat. Utoljára úgyis akkor csináltam ilyet, amikor a Prince of Persia és a Street Rod még új játéknak számítottak, a 100 hertzes processzor és az SVGA monitor meg álomnak.

Ezután kézbe vettem a telefonom ügyét is. Elindultam egyszem húgommal a márkaképviselethez, hogy leadjam. Már nem a húgomat, bár biztos örültek volna neki a láthatóan unatkozó srácok, hanem a telefonomat. Odafelé még a liftben is kipróbáltam a telefont, hogy nehogy szórakozzon velem, még ott sem kapcsolt be, bárhogy nyomtam a gombot. Mondtam húgomnak: ha a boltban meg bekapcsol, hozzávágom valakihez. Ezek után nem is történhetett másképp, mondom mi a bajom a telóval, srác kezébe veszi, és szinte érintésre bekapcsolt. Húgom már röhögött is magában, ahogy halkan, enyhe füst kíséretében égni kezdtem, miközben bizonygattam a srácnak, hogy két napja nem reagált semmire sem, ott bezzeg egyből. Végül nem röhögött az arcomba, mondta, hogy nem tud vele így mit kezdeni, ha máskor is jelentkezne a probléma, megnézik.

Azóta rájöttem, hogy a telefonom nyilván csak a mozgáshiányomon akart enyhíteni. A lényeg, hogy most megy minden rendben. Kíváncsi vagyok, meddig...

Szólj hozzá!

Címkék: én számítógép nincs életem

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr281415992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása