online póker
online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Meteor

2010.03.01. 16:56 :: Liszi

Fél éjfélkor állítólag egy meteor húzott el hazánk felett. Természetesen lemaradtam róla, mert behúzott függönyök mögött néztem az olimpia jégkorong döntőjét. Mondhatjuk, hogy az NHL sztárok úgy tündököltek Vancouver jegén, hogy minden mást elhomályosítottak. Pedig régen megmondták az okosok, hogy aki állandót tévét bámul/számítógép előtt ül, az lemarad az élet nagy pillanatairól. Hát igen.

Egyébként a jelenség - bármi is volt - elég udvariatlan volt. Bejelentés nélkül jött, be sem mutatkozott, majd gyorsan le is lépett. Amíg az indexen lehet találgatni, hogy a villanás vajon megelőző csapás volt a földönkívüliek részéről, esetleg ukrán felderítőgép, vagy meteor, netán Bruce Willis "villantott", mint az Armageddonban, vagy talán a demokrácia jött el az éj leple alatt, addig lehet, hogy valahol egy Terminator tizedeli egy település lakóit, esetleg a Transformerek jöttek a Földre, vagy Hollywood új marketing eszközöket próbálgat a következő nagyszabású katasztrófafilm népszerűsítésére. Esetleg Köbüki küldött valamit Mézgáéknak. Kapcs ford.

Az is lehet, hogy az orosz olimpiai küldöttség egyik tagját rúgták ki úgy, hogy hazáig repül Vancouverből, és őt látthatta éjjel a pár szerencsés, aki éppen az égre gúvadt, hátha jön derült égből a villámcsapás. Netán labdarúgásunk egyetlen jelenkori üstököse Dzsudzsák Balázs látogatott haza az éj leple alatt?

Mi lehetett? Én úgy izgulok...

4 komment

Címkék: érdekes nincs életem iqtlan

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr831800158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nkg 2010.03.01. 22:19:49

Pedig kegyetlen nagyot villant :) Kérdezni is akartam, de azt hittem én vagyok a hülye...

Nadamsss 2010.03.02. 11:29:00

Jaja én is érzékeltem egy jó nagy villanást de én sem említettem senkinek az msn-en se, mert gondoltam villámlott vagy valami, vagy csak rosszul láttam:D

Liszi 2010.03.03. 12:46:28

@nkg: @Nadamsss: Én fél 11 körül behúztam a sötétítőt a szobámban, úgyhogy én semmit nem láttam onnantól...
Dögvész a meteorokra!

nkg 2010.03.05. 08:01:14

@Liszi: Dögvész ránk... Ha meteor is volt ez igencsak súrolt minket. Majdnem a fejünkre esett :D:D

Figyeljétek, közeleg a vég, nem kell már sok...
süti beállítások módosítása