Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Üvegek

2010.07.09. 16:21 :: Liszi

Coming out: gyűjtöm a söröscímkéket. Na bumm! Nem egy nagy valami. Három sima borítékban elfér az egész gyűjtemény, és fogalmam sincs, hogy mennyi lehet összesen, de egyszer beszkennelem az egészet, és akkor megszámolom.

A lényeg, hogy a címkegyűjtésnek (és persze a sörfogyasztásnak) van egy mellékterméke (az egyre nagyobb sörhason kívül): a gondosan, utolsó cseppig kiürített, majd címkétlenített sörösüveg. Ezekkel pedig van egy baj, nem mutatnak jól sem a bárszekrényben, sem a padlószőnyegen, így időről-időre illik tőlük megszabadulni. Most nyolc üveg gyűlt össze, ami még kényelmes mennyiség, simán belefér egy hátizsákba.

Irány hát a szelektív gyűjtő és a visszaváltó hely. Egyik hely dombon fel, a másik meg dombon le, de előtte még le kell vinni a lépcsőházban is. Lefelé ritkán liftezek, így üvegekkel a hátamon sem tettem, amit az üvegek némi csörömpöléssel vettek tudomásul. Ezután átslisszoltam átcsörögtem a ház előtti udvaron, ahol már nem úsztam meg a furcsálló/rosszalló tekinteteket. Némmá, az alkoholista ifjúság!

Rövid séta után elértem a szelektív gyűjtőig. Pechemre nemrég ürítették a tárolót, így a 3 üveg beledobása körülbelül 3 zárt térben robbanó petárda hangerejével volt egyenértékű. És megint a sanda tekintetek a járókelőktől...

Újabb séta után visszaváltó. Kipakolom az üvegeket, első üvegen látja a tőmondatokban kommunikáló, meglehetősen náci modorú hölgy, hogy nincs rajta címke. Kérdezi, hogy milyen üvegek ezek, elmondtam, majd felszólított, hogy legközelebb legyen rajtuk címke. Mondtam, hogy rendben, majd zsebrevágtam a kemény 120 forint aprót. Még egy újabb üveg címkés sör sem jön ki belőle, nem még helikopter, mint a régi viccben az alkoholista nyuszikának...

Szólj hozzá!

Címkék: én ivás nincs életem

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr112141247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása