Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Tegnap

2008.05.03. 23:27 :: Liszi

Gondoltam frissítem az mp3 lejátszóm zenei kínálatát pár új zenével, de azért nem szabadultam meg az összes régi kedvenctől. Muszáj volt néhány sok (számomra) viszonylag ismeretlen számot felraknom, mert az ismert számoknál kényszert érzek, hogy doboljak valamin a zene ütemére, vagy mormoljam magamban a szöveget. Ezen tevékenységek pedig egyrészt furcsák lehetnek másoknak, akik mondjuk mellettem állnak a buszon, másrészt nekem nem sikerül kikapcsolódnom, mert végig koncentrálok, nehogy rontsak. :D

Na ezek kiküszöbölésére feltoltam a lejátszóra egy kis Goldfrappet és Juno Reactort (tőlük egy-egy számuk meghallgatható (A Goldfrappé hivatalos klip, a másiknál csak a hang JR) a "tovább" gomb után). Utóbbiról tegnapelőtt még azt sem tudtam, hogy micsoda. Ezt még most sem tudom, de utolsó albumuk hallgathatónak ítéltetett, úgyhogy nyúzom számaikat utazás közben...

Estére sörözést beszéltünk meg a haverokkal, amiről majdnem sikerült elaludnom. Szerencsére nem így lett, pár perc késéssel odaértem. Viszont mivel el vagyok szokva a piától, kellemesen becsíptem 3 sörtől és 2 fél vodkától. Ilyen állapotomban hazaérve leültem a géphez, kicsit MSN-ezni, mert ittasan általában ingerenciája van az embernek társalogni. Szerencsére nem vesztem össze senkivel, pedig alkohol hatására még őszintébb vagyok, mint amúgy...

MSN-re kiírt személyes üzenetem a következőre sikeredett:

öööööéééééééááááááóóóóóóóaaaaaaiiiiieeeeeeeeüüüüüüüüüüü :D:D:D





Goldfrapp - Ride a white horse


Juno Reactor - Immaculate crucifixion

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: zene msn alkohol részeg ivás haverok

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr71452804

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása