online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Hosszú, kések! Éjszakája...

2008.11.18. 13:21 :: Liszi

Mindig élmény a fővárosba utazni, főleg, hogy utóbbi három utamból kettőn jelentősen késett az IC, így visszakérhettem a pótjegy árát. Keletiből át Budára, rohanás az Infoparkba (bár én inkább WC-re, ahol érdekes volt a szappan, totál pálinka szaga volt, ez meg is zavart egy pillanatra, de azért nem kóstoltam meg.)

Aztán Pana fejtágítás, sok dolgot sokadszorra hallottunk, néhány dolgot meg először sem. A végén kaptunk valódi hupikék munkapólót, természetesen fantasztikusan áll rajtam. A lényeg, hogy túl vagyunk az egészen, és mivel főnököm jóvoltából még Pesten is bolyongtunk kicsit, csak fél 5-ös vonattal tudtunk hazajönni, így sajnálatos módon lekéstem a tegnapi műszakomat. Tényleg szörnyen sajnálom.

Hazaérve iszonyat fáradtság fogadott, meg a kupleráj a szobámban, úgyhogy kezdhettem pakolni (ruhahalom átrakása az ágyamról a székemre), hogy később majd le tudjak feküdni valahova. Miután ezt ilyen ügyesen megoldottam, lerogytam a székemre, és elaludtam pár percre. Mire felébredtem, már a fejem is fájt. Megvártam a Showder Klubot, de mivel hamarabb kezdték az elejéről az ertéelklub miatt maradtam le, a végéről meg azért, mert már nem fogtam fel a poénokat. Vagy tényleg nem voltak viccesek a fellépők...

Szólj hozzá!

Címkék: munka nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr26775342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása