Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Vilgazd

2009.02.11. 23:47 :: Liszi

Hahh. Hónapok óta nem töltöttem annyi időt az egyetemen, mint ma. Sőt olyan is régen fordult elő, hogy kétszer is elmenjek oda, de ma újra. Alapból is utálom a beiratkozást, pedig már nagy rutinom van benne (lehet, ezért utálom?), de még mindig tud meglepetéssel szolgálni a procedúra.

Ma a tárgykövetési lapnak köszönhetően kiderült, hogy 4 évvel ezelőtt elírtam az indexemben egy tárgyat (világgazdaságtan 2. helyett világgazdaságtan van beírva, kódja is rossz), de ez nem tűnt fel eddig sem nekem, sem a tanárnak, aki megadta, majd beírta belőle az aláírást, később a vizsgára kapott elégtelent, majd nem vette észre az adminisztrátor sem, aki ellenőrizte beiratkozáskor, majd félév záráskor. Persze ez nem olyan nagy hiba, mintha egy autószerelő véletlenül nem javítaná meg a féket az autómban, vagy egy orvos figyelmetlenségből bennem felejtene egy törlőkendőt, esetleg egy érfogót, de még csak ahhoz sem mérhető, amikor a rendőrség futni hagy egy gyilkost, továbbá 27 bűnsegédet.

De azért megijedtem.

Szólj hozzá!

Címkék: én egyetem beszólok nincs életem

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr18938090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása