online póker
online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Valami új: geocaching

2009.02.16. 23:32 :: Liszi

Geocaching. Múlt hét szerdán még azt sem tudtam, hogy milyen tevékenységet fed ez a szó, vasárnap délután pedig már csináltam is. Így megy ez. Csak elhatározás kell, de még inkább két jóbarát, aki elhív.

Túrázni szerettem régen (általános-középiskolás koromban, tehát tényleg sok éve). Akkor még kevésbé volt ősz a hajam, nem volt összegubancolva a bokaszalagom, és bírtam a fizikai megterhelést, mert nem itthon ültem egész nap a gép előtt, hanem a suliban, ahova legalább el kellett menni, és onnan haza is kellett jönni, tehát pont kettővel többször jártam naponta szabad ég alatt, mint mostanában.


Alattunk Barcika, a zöld szín tavaszra várható

A varbói és a kazincbarcikai célpontok közül utóbbira esett választásunk. A leírás szép kilátást, könnyen megtalálható dobozt kínált, kezdésnek (kezdőknek) pont megfelelt. Természetesen a képeken látható zöld lombokról és a napsütéses délutánról az aktuális évszaknak megfelelően le kellett mondanunk, helyette kaptunk sarat, és néha szállingózó havat, de ez sem állíthatott meg minket. Sőt az sem, hogy a GPS-ünk nem igyekezett útbaigazítani bennünket (vagy a megadott koordináták rosszak). Szerencsére az útvonalon egyértelműen beazonosítható tereptárgyak, helyszínek vannak, így feljutottunk a csúcsra. Ott a fényképek segítségével nagy nehezen beazonosítottuk a kilátópontot, majd kitartó kutatómunkát (helyenként ásatást, ugye Ty. bácsi?) folytatva megtaláltuk a rejtekhelyet is, így siker koronázta erőfeszítéseinket. MEG-CSI-NÁL-TUK! Otthagytuk kezünk nyomát a noteszben, továbbá egy focilabda alakú rádiót (sponsored by Ty. bácsi), meg tiltakozásunkat a Valentin-nap ellen, majd némi tereprendezés után a fakereszt felé vettük az irányt.


"Jobbra menjenek!" - mondta Fa doktor

Pár perces séta (dombról le, dombra fel, majd ismétlés) után megtaláltuk a kissé eldőlt keresztet. Fényképeztük a kilátást, a keresztet, majd elindultunk visszafelé, mert ekkor már elkezdett sötétedni. Indián őseimtől örökölt ösztöneimmel megnyugtattam a többieket, hogy pont akkor fog besötétedni, amikor leérünk a kocsihoz. Visszafelé nagyon bátrak voltunk, és nem azon az úton mentünk le, amelyiken feljöttünk, hanem a downhill kerékpárosoknak kialakított pályán. Útközben kedvet kaptam ehhez a sportághoz, bár közel 12 éve nem tekertem hosszabb távon, durva terepen pedig gyakorlatilag soha, a kérdés, hogy vagyok-e akkora kretén, hogy ilyen háttérrel belefogok-e ilyesmibe (szerintem nem, nyuszi vagyok). Végigmentünk egy csaknem mocsárrá ázott földúton, és - ahogy megígértem - le is értünk az autóhoz pont amikor besötétedett.

Most tervezzük a következő túrát valahova a közelbe. Reméljük akkor már jó időben, talán már rügyező, esetleg zöld növények, tavaszi virágok között.

2 komment

Címkék: sport én program szabadidő haverok nincs életem

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr49947674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stevee 2009.02.17. 11:59:03

Bizonyám, hogy így történtek a dolgok. A downhill pályán viszont van egy pont amit kétszer is meggondolnék a helyedben! (úgy álltunk ott aszélén hárman, mintha a Grand Canyon lenne :)

Liszi 2009.02.17. 19:00:38

@stevee: Kerekeken annyira nem félelmetes. Csak legyen jól párnázott a nadrág :D
süti beállítások módosítása