online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Én, a feledékeny falábú

2009.03.19. 10:06 :: Liszi

Ma reggel azt álmodtam, hogy pályára kellett (volna) lépnem a Diósgyőr kezdőcsapatában. Ültem itthon, és egyszer mondja apám, hogy mennem kell, mert már várnak, kettőkor kezdődik a meccs. Álmomban is megfogalmazódott bennem, hogy WTF?, mert az NB1 falábúihoz képest sem vagyok sehol focitudásomat illetően, de mennem kellett. Egy álmom vált volna valóra álmomban.

Gyorsan felöltöztem (relatíve gyorsan: emlékszem az izgatottságomra, alig bírtam magamra ráncigálni a melegítőmet), és mentem is a stadionba, ám ott, az öltözőben eszembe jutott, hogy nincs nálam az asztmapipám, pedig lehet, hogy szükségem lesz rá (IRL nem kellett használnom már pár hónapja). Elszaladtam nagymamámhoz, aki a stadiontól pár utcányira lakik, de hogy miért oda, azt nem tudom, mivel itthon tartom a cuccot. Aztán rohanás vissza a stadionba. Inkább éreztem, mint tudtam, hogy késésben vagyok (mert órát álmomban sem hordok, ahogy élőben is maximum a mobilomról tudom az időt), és csak futottam, és futottam a diósgyőri lakóházak között, majd felébredtem.

Próbáltam visszaaludni, hátha folytatódik a sztori, de nem sikerült. Pedig meghallgattam volna, hogy miket kiabál be nekem a közönség.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: sport én foci álom nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr811011424

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: excel vba courses london 2019.04.27. 11:24:00

Citromos-joghurtos túrótorta - Mixed pickles

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása