online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Ideges éjjel

2009.05.07. 09:30 :: Liszi

Hajnal 2-re regisztráltam egy freerollra. 1 óra 56-kor gondoltam, hogy újraindítom a gépemet, hogy induljon "tiszta lappal" a versenyre. Erre a vinyón szaporodó hibás szektorok miatt már nem tudott bootolni. Persze ez sosem akkor történik, amikor ráérnék gépet bütykölni, amolyan Murphy-törvényként les rám mindig a veszély, hogy ha kell a gép, akkor nem lesz gép. Hát szentségeltem rendesen, pedig csak egy ingyen tornáról volt szó. Gyorsan előkotortam egy vinyó diagnosztikai programot, benyomtam rajta a tesztelést, közben átrohantam a másik géphez. Indítás, türelmetlen várakozás, pókerkliens telepítés, vírusírtó kellemetlenkedése, vírusírtó lelövése, pókerkliens telepítése most már tényleg, türelmetlen várakozás, indítás, login-jelszó beírás, asztalhoz ültetés.

Körülbelül 15 percet késtem, két teljes körről lemaradtam, de még nem volt veszve semmi, 1000 chipből 940 megvolt. Dobáltam hevesen a rossznál is rosszabb lapokat, közben rohangáltam át a szobámba, hogy végzett-e már a teszteléssel a gép. Közben 88-cal kézben kiblöfföltem Q magas flop után 4 embert egy all-innel (ilyet tilos, senki ne csinálja utánam), úgyhogy sikerült kb. 1500 chipre tornáznom a stackemet.

Hamarosan új asztalhoz kerültem. Kellemes helynek tűnt, mivel a 10 ember fele sitouton volt. Viszont közvetlenül utánam két játékos nagy stackkel ült, mindketten 3400 körül. Pár kör múlva KAo kézben nálam. Emelek, egyik nagy stack tartja, utána egy all-in. Azonnal megadom, adja a nagy stack is. Első allinezőnél AKo szintén, nagy stacknél J7s. Flopra kapta a J-t, turnre a 7-t. Két AKo ment ellene a levesbe. Játszottam kb. 25 percet, az idegtől meg majd szétrobbantam (bár inkább a körülmények, mint a kiesés miatt).

Pláne, hogy a gépem még sokáig nem végzett a teszteléssel (a teszt tart kb. 1,5 óráig, a konkrét javítás meg 1-2 másodperc). Legalább közben néztem, ahogy a Boston Celtics elporolja az Orlando Magicet. Úgyis rég láttam élőben NBA-t...

Szólj hozzá!

Címkék: én poker számítógép nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr761107610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása