Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Motiváció

2009.06.12. 23:39 :: Liszi

A megfelelő motiváció nagyon fontos dolog. Ha már az embert nem késztetik cselekvésre saját, belső szükségletei, akkor szükség van valami másra. Ma néztem a Cougar Club c. filmet, amelyben láttam egy egész jó motivációs tényezőt.

A jelenet: kerti parti az üzleti sulit elvégző srácok tiszteletére. Egyszercsak a két fiú elé lép egy helyes, szőke teremtés (pontosan ilyet vizuálj), és a következő párbeszéd zajlik le:

Csaj: Asszem elvesztettem azt a fogadást, amit két évvel ezelőtt kötöttünk.
Srác1: Milyen...milyen fogadást?
Csaj: Arra fogadtam, hogy nem fogsz végezni.
Srác1: Ó, igen? Ó. Oké.
Csaj: Akkor most meg kell mutatnom a melleimet. [Csaj szétkapja magán a felsőt]
Srác2: Tényleg? Ez remek!
Srác1: Elnézést. [Elfordul. A szórakozó tömeg felé indul]
Csaj: Meg akarod fogni őket?
Srác2: Igen. [Megfogja a csaj egyik mellét] Ó!
[Odalép Srác2 anyja]
Anya: Szia, édesem... [Lányhoz fordul] Ó, helló. Ki ez a kis csinos lány itt?
[Srác2 még mindig a csaj mellét markolja]
Csaj: Casey Dixon. [Kezetfognak anyuval, Srác2 még mindig... arcán földöntúli vigyor]
Anya: Ó, hát nem te vagy a legelbűvölőbb lány? Jó látni, hogy ilyen jól kijöttök egymással... [Srác2 felé fordul] Spencey, a tortaevés 10 perc múlva.
[Srác2 még mindig fogja]
Srác2: Köszi, anya. [Csajhoz fordul] Elnézést. [Elengedi a csaj mellét, összerántja rajta a felsőt, majd otthagyja]

És ez a jelenet nincs fent teljes egészében a Youtube-on, a hivatalos trailer végén is csak a villantás. Hihetetlen. Pedig a csajszi affektálós beszéde mindent visz.

A lényeg, hogy pár ilyen fogadással lehet, hogy full-motivált lennék az egyetem elvégzését illetően. Bár hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem próbálkozott még senki hasonlóval [vigyorogva nosztalgiázik], és akkor sem ment, de azért várom a vállalkozó kedvű lányokat, hátha majd most [arcán ábrándos mosoly]. Ha már a Maslow-féle szükségletpiramis egyik szintje sem lökdös a diploma felé...

Szólj hozzá!

Címkék: film én egyetem nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr161181983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása