online póker
online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

HT-foci Miskolc

2009.07.07. 12:33 :: Liszi

Szombaton megrendezésre került az első nagyszabású Hattrick foci Miskolcon, amin (mondhatni természetesen) részt vettem. Az időjárás is kegyeibe fogadta a tornát, hiszen egy félórás esőn kívül sütött a nap végig. Páran nem is úszták meg napszúrás illetve leégés nélkül.

Reggel fél 9 körül már lent voltam az egyetemi pályáknál, a szervezők már bőszen szerveztek, a résztvevők pedig szállingóztak a 9-es kezdésre. Ekkor vettem át végre az original, névre szóló Véharmincnyócas pólómat (köszi Alibi), amire már régóta fentem a fogamat. Bekerült végre a Kelet mez mellé a gyűjteménybe!

Csapatommal (foci.hu) végül az 5. helyen végeztünk, de rögös út vezetett odáig, tekintve, hogy első mérkőzésen (KGB=V38 I.) rögtön vereséget szenvedtünk, majd a másodikon is csak 1-1-es döntetlen sikerült (Isteni (átlag felett)). Ezután szerencsére sikerült nyerni három mérkőzést (V70, PES, Juventus), amivel kivívtuk a felsőházas szereplést, és már az is belefért, hogy az utolsó csoportmeccsen beleszaladjunk egy 3-1-es pofonba a későbbi győztes Nyugat ellen.

A felsőházas szereplést az SZBBSZ ellen kezdtük, akik azonnal nyomás alá helyezték a kapunkat, és csak a második szerzett gól után álltak meg. Sajnos nem tudtunk szépíteni sem, így álom maradt az első négy hely valamelyikének elérése.

Folytattuk az 5-8. helyért. Rögtön egy számomra pikáns találkozóval, ugyanis tágabban értelmezett szülőföldem a Kelet I. számjelű csapata várt ránk, tele ismerős arcokkal. Ráadásul pappgabi vérdíjat (sör) tűzött ki a fejemre (lábamra), de mivel sokáig nem voltam pályán, végül senki nem tudott felrúgni. Végül - a sors fintora - pont az én meglehetősen szerencsés távoli lövésemmel nyertük meg a mérkőzést, így játszhattunk a 5. helyért.

Ezen a találkozón a KGB-vel tettük keretbe a tornát, hiszen az első csoportmeccsen is velük találkoztunk. Bosszút kellett állnunk, az akkori vereségért, ami sikerült is az időközben sérülésektől tizedelt csapat ellen, így miénk lett az ötödik hely, amivel a torna előtt valószínűleg kiegyeztünk volna a 14 csapatos mezőnyben.

A tornát, ahogyan korábban említettem már, a Nyugat nyerte teljes mértékben megérdemelten, bár a döntőben csupán egy góllal tudták felülmúlni a Kelet II. szintén remek gárdáját. A 3. helyet egy meglehetősen balhés mérkőzésen az SZBBSZ szerezte meg.

Az eredményhirdetés után szétszéledt a banda. Ki hazafelé, ki az UNI-Hotel irányába indult, azonban elég sokan maradtunk még a helyszínen ahol már csaknem elkészült a marhapörkölt, illetve patakokban folyt a sör és egyéb alkoholok. Némi takarítás illetve ezzel ellentétes eredményt produkáló mirelit sültkrumpli dobálás után indultunk a Rocky-ba, hogy feltegyük a pontot az i-re, azonban utunkat állta a szekjuriti, mondván egyesek túlságosan dűlöngélnek ahhoz, hogy bemenjenek. Ekkor némi tanácstalanság után kettészakadt a társaság, néhányan bementünk, egy nagyobb társaság kint maradt, de végül mindenki jól érezte magát az adott helyen.

Reggel, 5 óra körül gyalogoltunk még egyet pappgabival a Mekiig, majd én onnan még fel az Avasra, pedig ekkor már erősen tiltakozott a szervezetem mindenféle erőkifejtés ellen, de a felkelő nap fényében már szinte karnyújátásnyira volt tőlem az otthon. Végiggondoltam az elmúlt napot, és örültem, hogy nem maradtam le róla.

Vivát Miskolc! Vivát Hattrick focik!

(UI: szeretném megköszönni a szervezőknek a szervezést, a résztvevőknek a részvételt, a győzteseknek gratulálok, sérülteknek jobbulást! Illetve csapatomnak is megköszönném, hogy remekül ellensúlyozták pocsék formámat, így elérhettük ezt a jónak mondható 5. helyet!)

Szólj hozzá!

Címkék: sport én foci szabadidő hattrick

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr911231727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása