online póker
online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Kapsz matricát!

2009.10.16. 11:22 :: Liszi

Új félév, új matrica a diákomra. Vagy ahogy B. Tóth László mondta régen a Poptarisznyában a különböző játékok nyerteseinek: kapsz matricát! Szerencsére most nem szerencsétlenkedtem vele úgy, mint előző félévben. But! Az egyetemi bürokrácia újabb feketepontja: most tűnt fel először az adminisztrációnak, hogy az elvileg 5 évig érvényes diákommal szaladgálok már 9. éve. Nem csodálom, hogy páran bürokrasszisták. Mindegy, azt mondta a nő, hogy eddig még nem volt baja senkinek belőle.

David Guetta pedig kapja be. Nem elég, hogy ő jegyzi a The World is Mine c. remekművet (ami egyik all-time kedvencem, bár ebbe a kategóriába nálam nagyon sok szám van benyomva), most megint kijött egy ilyen fülbemászó cuccal, mint a When Love Takes Over. Na és ez a szám is bizonyíték, hogy Kelly Rowland jól tette, hogy nem hagyta magát elnyomni a Destiny's Childban. Guettától pedig meglepően dallamos szerzemény (kicsit valóban "coldplayes" az alap), főleg a szexi ribancok csajok után.

Szólj hozzá!

Címkék: zene én egyetem nincs életem

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr431453837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása