Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Sírköves

2009.11.01. 12:05 :: Liszi

Úgy ért rá a család, hogy tegnap és tegnapelőtt temetőztünk. Szóba került, hogy vannak olyanok, akik nem hajlandók kimenni a temetőbe megemlékezni még ezen a napon sem. Én nem ítélem el ezeket, mindenki úgy emlékezik meg, ahogy akar. Pláne, hogy napjainkban már a temetés sem mindig nevezhető temetésnek, és a halott végső nyughelye sem a temető lesz ezáltal, hamvai a kertben, vagy a kandallópárkányon pihennek, esetleg a vasárnapi húslevesbe kerül belőle egy kicsi (uhhh, szerencsére csak hallottam ilyenről, nem tudom, hogy igaz-e), vagy csak úgy szélnek lesz eresztve.

Ami engem idegesít az az élő emberek neve a sírköveken. Üres végdátummal nyitva hagyott élet intervallum jelzi az ilyeneket a temetőkben, és nincs is belőlük kevés. Nagymamám neve is ott van már elhunyt nagyapámé alatt, pedig szerencsére jó egészségnek örvend a mai napig.

Egy biztos, én nem szeretném sírkövön látni a saját nevemet. Persze elismerem, egyszer meg kell halni, legalábbis a tudomány jelenlegi állása szerint - hogy stílszerű legyek - kőbe vésett tény, hogy mindenki élete törvényszerűen halállal végződik. Nincs bennem semmi kétség efelől, na meg különben is, ki akarna örökké élni? Nem kerülhetjük el és pont. De amíg nem történik meg, ne legyen nevünk sírkövön.

2 komment

Címkék: család én beszólok nincs életem

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr421490529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nkg 2009.11.06. 13:34:40

Azt hittem csak engem zavar... Ezek szerint nem vagyok egyedül! Ráadásul van olyan ismerősöm, akinek a neve végén a dátum még 19-el kezdődött, de hála égnek még ma is köztünk van...

Liszi 2009.11.07. 11:41:21

@nkg: Na igen, ilyet is láttam párat.
Egyébként sokszor becsülendőnek tartom a bölcs előrelátást, de ez még nekem is morbid :)
süti beállítások módosítása