Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

KedDélyesen

2008.05.13. 21:32 :: Liszi

Reggel gép bekapcs. Látom, elveszítettem az online fogadásra bent hagyott utolsó filléremet is. Azért nagyon nem keseredtem el, ilyen ez a szerencsejáték. Beültem pókerezni. 6 leosztás után voltam plusz 6 dollár 50 centen is, végül 20 leosztás után kiszálltam plusz 60 centtel. Azért nagyon nem keseredtem el, ilyen ez a... jaa, ezt már írtam.

Kimentem a konyhába. Megtörve a csendet, beszélgettem kicsit a degukkal. Most még a szokásos sipítással sem válaszoltak. Van ilyen, én sem vagyok mindig beszédes kedvemben, úgyhogy hagytam őket pihenni. Gondolom elfáradtak az éjszakai motoszkálásban.

Ellenben feltámadott a Neptun, a népek Neptunja! Ezt kihasználva gyorsan fizettem különeljárási díjat, majd jelentkeztem vizsgára, amire már csak tanulni kéne. De legalább a Neptun feltámadása miatt kihagyhattam az egyetemi ügyintézést. Persze azért bementem az egyetemre, csak nem csináltam semmi értelmeset, evésen és iváson kívül. Mondjuk kihordtam lábon kb. 5 infarktust. Ahogy a mai lányok öltözködnek napfényes napokon...

Hazatérve ismét beszélgetést kezdeményeztem a degukkal, de most legalább válaszra méltatott az egyikük. Azt hiszem, szar napja lehetett, mert nagyon panaszkodott valamit. Persze az is lehet, hogy azt mondta: "ne takard el a fényt, te paraszt!" Attól tartok, az igazság sosem derül ki...

Most azon gondolkozom, hogy mivel dőzsöljek itthon. Hűtőben mozzarella és paradicsom, szekrényemben egy 300 grammos Milka. Fogas kérdés, kár, hogy kombinálni csak az első kettőt lehet.

Ui: Egy dolgot le kell még szögeznem! Ez a hölgyemény, nem a rokonom!

Szólj hozzá!

Címkék: én állat degu nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr57467102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása