online póker
online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Mit mondok? Csütörtök.

2008.09.04. 12:00 :: Liszi

A mai nap szívás!

Egyrészt szigorlatoznom kéne, de ha már sikerült négy évet elhúznom, miért pont most kapkodjak vele? Így inkább vezetni mentem 9-re. Utolsó rutin óra, hétfőn vizsga. Ennek megfelelően már érzem a lábamban a boogie helyett a parát, pláne hogy a mai óra sem ment hiba nélkül. Amit gyorsan kéne, ott tétovázom, amit lassan kéne, ott kapkodok. Persze lehet, hogy a való életben is ilyen vagyok, de vezetésnél hatványozottan.

Vezetés után a buszmegálló felé baktatva belefutottam pár rakodómunkásba, és az egyik szakasztott úgy nézett ki, mint Ganxsta Zolee! Ugyanaz az arc, ugyanolyan haj, csak a tetkók hiányoztak.

A szívás folytatódott később. Bementem az egyetemre, hogy meglátogassam a törzshelyemet, a fénymásolót, de haver nem volt ott. Még jó, hogy pénzt is kellett felvennem, így azt legalább elintéztem, meg a szokásos fíling kedvéért kiraboltam az üdítőautomatát.

Hazafelé az összes buszt pont lekéstem, így felgyalogoltam az Avasra. Gondoltam elnézek a fodrászhoz. Ajtón papírcetli: Nyitás 12-kor!!! Órámra nézek, 10:58. Remek...

Jobban belegondolva, már tegnap éjjel elkezdődött a szívás, ugyanis a CSI: Miamival játszottam, amikor az utolsó pályán az utolsó bizonyíték összerakásakor hibaüzenettel kilép a program. Újratöltés, ismét kilép. Utánanéztem neten, a hibára van patch. Telepítem. Indítás, kilép. Ismét utánaolvasok: a patch természetesen nem javítja a mentett állások hibáit, újra kell kezdeni a pályát. 1 óra nyomozati munka ment kárba! Horatio Caine nem lesz boldog, ha megtudja...

Most bánatomban búzasört és sós mogyorót reggelizem ebédidőben, és inkább nézek valami filmet. Szeptember 2-án leadták az amcsiknál a 90210-et, amire kíváncsi vagyok a csajok miatt, úgyhogy belekukkantok. Addig csak nem ér semmi szerencsétlenség, max. leég a gép, vagy ilyesmi...

2 komment

Címkék: számítógép jogsi nincs életem

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr51647976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bandi_ta 2008.09.04. 12:13:05

Bementem az egyetemre, elintézni pár papírt. Tudtam, hogy a törzshelyem üres lesz, mert nem dolgozott haver, így nem is mentem oda. Még jó, hogy kellett nyomtatnom, így azt legalább elintéztem, de az üdítőautomatát most kivételesen nem raboltam le.

Gondoltam elnézek már oda, ahová végül is jöttem. Ajtón üzenet: Nyitva: 13-15!!! Órámra nézek, 11:15. Remek... Hazafelé így felgyalogoltam az Avasra.

:))

Liszi 2008.09.04. 15:09:46

Gratulálok! :)
Legalább te valami elintéztél, és még engem is elkerültél. Bravúros! :)
süti beállítások módosítása