Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Driving 4 dummies

2008.09.10. 00:06 :: Liszi

Valaki azt mondta nekem, hogy a jogsi megszerzéséhez vezető úton a forgalom vizsga előtt elbukni művészet. Nos, hétfő reggel óta művész vagyok. Nem is akármilyen!

Képes voltam a lényegét tekintve vezetésre épülő vizsgán vezetés nélkül megbukni. Történt ugyanis, hogy a számonkérés részét képező kötelező ellenőrzésből kifelejtettem a féklámpa ellenőrzését, amit a vizsgáztató nem nézett jó szemmel, és köszönte szépen, de a továbbiakban már nem is volt kíváncsi F1 versenyzőket porba alázó vezetői kvalitásomra. Ebből is látszik, hogy a reggel nálam kritikus időszak. Ilyenkor, ha pisztolyt tartanának a fejemhez, akkor sem tudnék megmondani néhány dolgot.

Azóta egyébként zsigerből gyűlölöm a féklámpákat. Hazafelé például mindegyikre csúnyán néztem, akár világított, akár nem. Tervezem egy kis kalapács beszerzését is, amivel leszámolhatok az összes gonosz féklámpával, majd bosszúhadjáratomat befejezve megeresztenék egy sátáni kacajt a miskolci éjszakába.

Szólj hozzá!

Címkék: jogsi nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr67656453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása