online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Öninterjú: EVK

2008.10.28. 22:32 :: Liszi

A blog írója csapatával részt vesz az Egyetemi Vándorkupa idei kiírásában. Mint korábban írtunk is róla, első mérkőzésüket 2-1 arányban megnyerték, azonban a második csoportmeccsen 1-0-s vezetésük ellenére 3-2-es vereséget szenvedtek. Ma újabb találkozó várt a csapatra. A csapat győzelmi kényszerrel lépett pályára, ugyanis a találkozó előtt úgy nézett ki, hogy győzelem kell a továbbjutáshoz.

- Hogy sikerült a mai találkozó?

- Kikaptunk 3-2-re, pedig 1-0-ra, majd 2-1-re is mi vezettünk.

- Akkor most biztosan szomorú vagy...

- Igen. Rendkívül csalódott vagyok. Nem bírok napirendre térni a mai mérkőzésen történtek miatt.

- Pedig fejeltél egy gyönyörű gólt a második félidőben...

- Khm. Valóban. Köszönöm a kérdést! Érkezett magasan a szöglet, én befutottam a rövid sarok felé, majd védhetetlenül csúsztattam a bal felsőbe. A kapusunknak esélye sem volt.

- Hát igen, ha a másik kapuba fejeled, valószínűleg nem láttunk volna annyi döbbent arcot a pálya körül. De ilyen a sport, a labda gömbölyű, a meccs sípszótól sípszóig tart, meg egyéb közhelyek. Azért máskor 4 rúgott góllal nem lenne szabad 3-2-re kikapnotok, nem?

- De.

[üzenet érkezik, riporter elolvassa]

- Most kaptam egy érdekes információt. Az utánatok következő mérkőzésen az általatok legyőzött csapat megverte a titeket tegnap legyőző gárdát, így a körbeverés miatt ti játszhattok holnap az egyenes kieséses szakaszban.

- Ne k**jál fel! Ez most komoly?

- Igen, így van.

- Hihetetlen mák, nem tudok mást mondani.

- Hát, én sem. A továbbiakban azért több sikert kívánok neked és csapatodnak!

- Köszönjük, majd igyekszünk!

Szólj hozzá!

Címkék: én foci nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr61737565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása