online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Oldtimer Expo 2009.

2009.04.20. 16:08 :: Liszi

Szombaton összáprilisi születésnapi partit tartottunk. Bár csak cuba libréztem egész éjjel, mégis megviselt a dolog. Ráadásul pár ital után megbeszéltük Ty. bácsival, hogy mivel vasárnap van az Oldtimer Expo utolsó napja, ha beledöglünk is megyünk Pestre másnap.

Másnap. Szó szerint. Valamikor 5-kor dőltem be az ágyamba, 10-ig aludtam három-négy ébredéssel tarkítva. Délelőtt beszerveztük még az útra B. és F. kollégákat, aztán 2 előtt indultunk is. Az úton dögmeleg volt, én meg dögrosszul voltam, úgyhogy meg kellett állni miattam félúton. Pedig ekkor már sietős volt, mert 6-ig tartott a rendezvény, és tudtuk, hogy a kb. 200 járműre kell majd idő, hogy megnézzük, fényképezzük.

Végül pár perccel 4 után értünk oda a Vasúttörténeti Parkba. Azonnal be a szabadtéri parkolóba, ahol egy akkora Cadillac Eldorado fogadott minket, hogy nem tudtam annyira távol menni tőle, hogy ráférjen egy képre oldalról. Volt még kint Lincoln Continental, "állólámpás Merci, Ford Taunus, régi "varnyú" (1000-es Wartburg), na meg egy Pontiac Firebird, BMW 2002ti, de igazából felsorolni is sok lenne az összes régi verdát, mert (szerencsére) sok volt a látnivaló. És még ugye bent sem voltunk az Expo területén.

Jegyváltás után a csarnok felé vettük az irányt. Egy kis téren Citroenek álltak katonás sorban egy felfújható csúszda előtt, mellette francia csendőrruhás egyének tájékoztatták az érdeklődőket. Továbbhaladva láthattunk régi rendőrautóra hajazó festéssel egy Ladát (rendőrség helyett polírozás felirattal az oldalán, tetején szirénával), mellette Peugeot 504, Csajka, Volgák, '40-es évek végén készült Dodge Ram. Kint nosztalgiázhattunk még kicsit a régi Nysa mentőautó és a Zsuk tűzoltóautó láttán, melyeket kicsilisziként még volt szerencsém látni.

Bent két egymásra "vicsorgó" Aston Martin fogadott minket, egyik gyakorlatilag 0 kilométeresként. Melletük Mustangok, Shelby Cobra, Ford Galaxie, Mercury Cougar, '68-as Firebird, úgyhogy az amerikai autók szerelmeseként azonnal az a sokk ért, hogy nem tudnék választani, ha vihetnék egyet. Aztán igazi veterán ritkaságok következtek: az angol királyi család szolgálatában is állt Rolls-Royce, Ferrari Dino, MG-k, Jaguarok. Majd az Audi stand, ahol Horsch-tól kezdve NSU autókon és motorokon át egészen az Audi Quattrokig és különböző versenymodellekig követhettük az Audi 100 éves történelmét.

Továbbhaladva többek között "buboréktetős" MG, '72-es Jaguar E-type, Jaguar Kougar. Majd a szívemhez oly közel álló Skodák: 110 R és 120 GLS következtek. A következőkben BMW-kből láttunk többet is, valamint a Volvokról derült ki számomra, hogy nem is voltak mindig olyan kockák (P1800).

Egy oldalfal mellett húzódott meg "szerény", "alig észrevehető" csoportként az Austin Healey (angol kakukktojás), Ford Mustang, Chevrolet Corvette Stingray, Dodge Charger négyes. Ott is elidőztem "kicsit", a többiek el is tűntek mellőlem. A Charger látványa csaknem mindent felülmúlt, pedig sokan valószínűleg simán csúnyának mondanák. Pedig nagyobb hátast talán csak egy 1967-es Impala, vagy egy 1959-es Corvette előtt vágnék.

Ezután még egy fő attrakció volt hátra, a Mini-terem. Az 50 éves modell tiszteletére nagyon nagy választák vonult fel, sok modell mellé kis életképet is kialakítottak (itt sikerült egy csinos hölgy bábú szoknyája alá bekukkantanom, majd talán iwiw kép lesz egyszer), így közelebb hozva a már egyébként is eléggé kedvelt kisautót a közönséghez.

Hazafelé indulva már zárt az Expo, így pár autót elkaptunk beindítás után. Voltak olyan motorhangok, amiktől majdnem leültünk a kavicságyba. Döbbenet volt, amikor a Ferrari Dinot kitolták a trélerre, pedig annak a hangjára aztán igazán kíváncsiak lettünk volna. Később egy fórumról kiderült, hogy nem egyszerű menet egy ilyen autót beindítani, na meg így még jobban megkímélték a kétségtelenül nem olcsó csodát.

Közel fél órát fényképezkedtünk még a Vasúttörténeti Parkban a hatalmas gőzmozdonyokkal (iwiwgyanús képek), húztuk-toltuk azokat, de csak nem mozdultak semerre, ezért mikor egy biztonsági ember megkért minket, hogy távozzunk, mert bezártak, fel is adtuk a küzdelmet. Majd szerzünk máshonnan több tonnányi vasat.

(Képek később, egy külön bejegyzésben.)

Szólj hozzá!

Címkék: én autó haverok oldtimer nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr991076250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása