online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Félkarú

2009.05.22. 21:58 :: Liszi

Ma játékgépeztem. Olyan vegasos félkarúba dobáltam bele 20 dollárt. 65 dolláros csúcs után buktam az egészet. Na persze nem az én pénzem volt, egy kaszinójátékokkal foglalkozó oldal adta ajándékba, ha regisztrálok. Kivenni természetesen csak akkor lehet, ha megforgatom 40-szer. NEGYVENSZER!!! Ez esélytelen így, de hát ki van ez találva, kérem. Szegény, szerencsétlen játékfüggőket meg úgy szippantja be a spamben vastag betűvel írt Jumpstart your account with $20! felirat, mint ipari porszívó a mindig részeg Józsi bácsi leesett szemüvegét.

És milyen jó az internet?! A havi pénzt már fizetésnapon játékgépbe szóró fazonoknak már a sarki kocsmába sem kellene lemenni. Na persze otthon nincs sör, nincs meg a játékgép csapkodva nyomkodós hangulata, ellenben az asszony valószínűleg ordítana.

Bár én is kudarckereső ember vagyok, de annyira nem, hogy játékgépre tegyem fel az összes pénzem. Akkor már inkább póker, esetleg sportfogadás, ezeknél a szerencse mellett azért kell humán tényező is. Na meg legalább emberek szivatnak meg adott esetben, akiknek lehet szidni a felmenőit pár évszázadra visszamenőleg. A játékgéppel még ordítani is felesleges. Úgysem szól vissza, maximum  az éppen havi nettót bukó által vélt pofátlansággal villogtatja a gazdagság ígéretével hívogató fényeit, aminek megint bedőlt.

Ahogy a múlt hónapban is.

Meg ahogy a következőben fog...

Szólj hozzá!

Címkék: én beszólok nincs életem

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr541138309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása