online póker
online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Nesze semmi

2009.08.16. 00:46 :: Liszi

Délután süteményszerző útra indultam nagymamámhoz, Diósgyőrbe. Közel egy óra utazás után leszálltam a Diósgyőri Gimnáziumhoz közel, ahonnan már csak pár perc séta a célig. Eszembe jutott, hogy néznem kéne egy villamost a hazaútra a megállóban, de a nagy melegben kicsit kocsonyásodott (mondhatni megmonkorodott by Besenyő Pista bácsi) agyműködéssel a hétköznapi menetrendet néztem meg a hétvégi helyett. Persze ez már csak a megálló és nagymamám háza között félúton jutott eszembe, így a nesze semmi, fogd meg jól érzés semmi mással össze nem tévesztehető, sok más okból kifolyólag már annyira jól ismert nihilje mosolyogtatott meg a mindig - így most is - csendes, üres utcán bandukolva. De most már legalább tudom, hogy hétköznap 17:48-kor és 17:55-kor is indul 1-es villamos, amelyeket lekésve legközelebb már csak a 18:03-kor induló járművel utazhatunk a belváros felé. Persze ez csak nyár végéig biztos, aztán vége a nyári menetrendnek, és lehet, hogy ez is változik.

Már régen eszembe jutott, hogy a telefonomra, rá kéne applikálni a menetrendet. Az MVK Zrt. honlapján el is érhető letölthető formában, tényleg szép, igényesen összeállított pdf-ben, amiért hatalmas köszönet. Csak a telefonom nem tudja kezelni a 17 megás fájlt. Kénytelen leszek dolgozni vele egy keveset, és kigyomlálni a reklámokat, hátha úgy menni fog. Addig meg a nesze semmi, fogd meg jól már megint.

De legalább a sütemény finom (mint mindig), és bár személyesen is megtettem, itt is köszönjük szépen!

4 komment

Címkék: család én nincs életem

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr611312228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stevee 2009.08.18. 00:54:15

Na de le is lehetne fényképezni azt a bizonyos menetrendet! Én is úgy szoktam, aztán van, hogy mégis lekésem az utolsót is....... : )))

Liszi 2009.08.18. 01:23:32

@stevee: Jogos, csak annyira nem tudok fényképezni a telefonnal, hogy mire csinálok egy minden részében olvasható képet a menetrendről, addigra meg is tanulhatnám az egészet :)

nkg 2009.08.19. 20:01:10

Nokia telókra pár megában van kereshető buhera program is, Miskolc, Budapest, Debrecen, Győr, Szeged menetrendekkel, azt tudom javasolni, hátha egyszer életed is lesz!

Liszi 2009.08.20. 00:23:41

@nkg: Nem rossz. Majd erről még konzultálunk.
süti beállítások módosítása