online póker

Nincs életem

0% élet 100% nincs

Utolsó kommentek

  • : Gondolom egy eldugott Csontváry képnek jobban örült volna a család :) (2014.06.21. 15:40) Plakátok a múltból
  • stevee: Naggggyyon komoly!!! : ))) Azt hiszem érdemes volt megtörni a hosszú hallgatást a blogon.. (2011.06.10. 17:22) Lego
  • Liszi: @Simple Soul: Köszi, köszi! :) (2010.10.31. 01:19) Fegyverzetellenőrzés
  • Simple Soul: OMG! Te egy hiperrealista művész vagy! Az a finom vonalvezetés, áhh..egyszerűen zseniális! Minden ... (2010.10.27. 13:20) Fegyverzetellenőrzés
  • Liszi: @stevee: Áhhh, ő csak messziről kukkolt pincérlánnyal :D (2010.08.30. 01:15) Sörözés vs lánybúcsú
  • Utolsó 20

Címkék

alkohol (4) állat (10) álom (2) autó (2) beszólok (45) címke (1) csajok (16) család (11) degu (4) diósgyőr (9) egyetem (10) életstílus (1) én (133) érdekes (5) férfiak (2) férfimagazin (2) film (14) floorball (1) foci (51) fogadás (2) hattrick (4) haverok (29) időjárás (5) internet (4) iqtlan (53) ivás (11) jegesmedvék (1) jégkorong (5) jogsi (6) kerékpár (4) kosárlabda (1) magyar válogatott (2) men (5) miskolc (11) mozi (5) msn (3) munka (9) nincs életem (206) oldtimer (2) olimpia (4) poker (17) politika (10) poszterek (3) program (5) régiség (1) részeg (4) sör (1) sorozat (7) sport (51) szabadidő (5) számítógép (18) takarítás (4) tanulás (7) túra (1) üdítő (1) útmutató (4) vásárlás (7) vb2010 (1) xxx (5) zene (26) Címkefelhő

Gúglipoly

2009.09.11. 15:03 :: Liszi

Sosem játszottam a Monopoly-val (hasonló játékok közül a Capitaly és a Hotel volt meg nekünk), de most emiatt nem lesz életem. A Google karöltve a Hasbroval jól kiszúrt velem, meg az is, aki linkelte a Hattrickre (kösz Zsóti :P). A nem titkoltan promóciós célú játékkal most a világ valós városaiban lehet utcákat vásárolni, házakat építeni, ellenfeleket szívatni. Jó móka lesz, érzem!

Sajnos nagyon sok magyar város illetve utca nem aktív a térképen, ráadásul az aktív helyekre már le is csaptak a korán kezdők, de azért biztos van még hely. Bár Izrael és Észak-Korea tán kilőve, ha jól emlékszem a FAQ-ra, de csak van még pár hangulatos sikátor New Yorkban, Párizsban, vagy éppen Londonban.

Életemben három utcában laktam eddig, ezekből egy nem aktív, kettőt meg elhappoltak előlem. A Kölcsey-t lenyúló gonosz ráadásul reggelre eldózerolta az Avasi kilátó helyére épített váramat, és berakott egy börtönt a Mednyánszky-ra, amiért nagyon pipa lettem, úgyhogy alig vártam, hogy kapjak egy-két gonoszkártyát. Bosszúm egy gyár formájában érkezett, melyet be is raktam a Kölcsey-re, a valós bérházunk helyére. Gonosznak lenni jó. Hehe!

Építettem egy stadiont is az Avasra, kb. a Nagyposta helyére, ha jól emlékszem. Milyen jó lenne pár utcányira meccsre járni. Csak egy megálló lenne a 29-essel.

Szólj hozzá!

Címkék: én szabadidő számítógép nincs életem

online póker

A bejegyzés trackback címe:

https://nincseletem.blog.hu/api/trackback/id/tr731375246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása